vrijdag 29 juli 2011

Katern-midden

Ha, ik ben al in het midden van het eerste katern beland! Daar wil ik graag iets mee doen (tekening over 2 pagina's?). Maar ik wil ook graag iets doen met mijn nieuwe vetkrijtjes. En dan het liefst met rood, want de draad waarmee ik het boek ingebonden heb is ook rood. En de bister van gisteren werkte óók wel lekker, en dan moet er toch nog een beetje meer kleur (ecoline) overheen…

Oe, wat kijk ik sacherijnig op deze tekening! Misschien wilde ik teveel tegelijk?


2 opmerkingen:

  1. op mijn bewondering kun je rekenen. Een boek maken... ik draai m'n hand er niet voor om. Vullen... da's een heel andere zaak. Je zelfportretten-project vind ik super. Veel succes!

    (gevonden via Annie Bodelier)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeioei, nou moet ik dat nog wel waarmaken natuurlijk. Het idee is leuk, maar vol is het boek nog lang niet… Wel fijn dat er al mensen meekijken en positieve reacties plaatsen, dat houdt mij (hopelijk) aan het werk, dus bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen