maandag 12 december 2011

Laatste katern

Vandaag ben ik aan het laatste katern van mijn schetsboek begonnen. Dat betekent nog maar 16 pagina's zelfportretten en daarna moet/mag/kan ik iets anders verzinnen. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik daar nu blij om moet zijn of niet. Er zijn dagen dat ik er niet eens aan wil dénken om mezelf weer te tekenen. Maar als ik dan zo door mijn boek blader, ben ik toch wel trots op mijn verzameling zelfportretten. Natuurlijk heb ik al wat plannetjes in mijn achterhoofd over ‘what next’… Jullie horen het nog :-)

Started working in the last section of my sketchbook today. This means there's only 16 pages of self-portraits left! After that, I can allow myself to start something different. I'm still not sure if I should be happy about almost finishing this book or not. Some days I don't even want to thínk about drawing myself again. On the other hand, to have this finished collection of self-portraits is kind of cool. I have been thinking about new projects already… I'll let you know :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten