donderdag 19 januari 2012

Sjabloondruk

Vanochtend had ik een fotograaf op bezoek, want… ik kom in de krant, waaaaah! Aanleiding voor het artikel is de workshop ‘Drukken en Dichten’ die ik volgende week woensdag ga geven bij BiblioNova in Geleen (zie het tabje ‘Workshops en cursussen’). Omdat het dus over drukken ging, leek het mij leuk om voor de foto een drukwerkje te maken. Toevallig had ik nog een sjabloon liggen van een paar benen, dat ik ooit had uitgeknipt om voor een illustratie te gebruiken. Leek mij prima passen in mijn voetenboek, dus daar is onderstaand kunstwerk (ahum) in terecht gekomen.
O ja, ik weet nog niet precies wanneer het artikel geplaatst zal worden. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

This morning I was ‘modeling’ for a photo shoot (ahem) because there will be an article about me in the newspaper! The reason for this is my workshop ‘Printing and Poeting’ next week in Geleen. So because the article was about printing, I thought it would be fun to do some printing for the picture as well. A while ago I made a stencil of a pair of legs and today I used this in my ‘foot-book’, where it fits right in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten