woensdag 4 april 2012

Brrr!

Koud vandaag! Ik ben dus maar naar de V&D gegaan, waar je van achter glas ook een mooi zicht hebt op de Markt en ik met een kopje koffie erbij ongestoord kon schetsen. Dacht ik.
Ik had mijn schetsboek en stiften amper op tafel, toen ik gezelschap werd gehouden door twee nieuwsgierige kleine meisjes. Ja, ze wilden zelf ook wel tekenen. Dus ik gaf ze een paar stiften en de achterkant van mijn kassabon (die niet eens meer leeg zijn tegenwoordig!) en we hebben gezellig samen getekend. Dit belooft een hele leuke maand te worden zo, haha! Misschien moet ik voortaan visitekaartjes bij me steken en reclame-flyers voor mijn creatieve cursussen... O ja, en extra tekenpapier en kleurtjes (ik had nu alleen maar rood, blauw en grijs).
Ik zou jullie graag de tekeningen van de meisjes laten zien, maar die gingen helaas mee naar huis. Jullie moeten het dus weer met mijn schets doen.

Cold day! So I went to the department store, from where you can drink coffee and sketch the view of the Market square in peace. Or so I thought.
I barely had my sketchbook and markers out, when I was joined by two curious little girls. Yes, they would love to draw as well! So we ended up sharing my markers and sketching together. This promises to become one fun month LOL! I should start carrying business cards for my creative courses... And, oh yes, extra drawing paper (the back side of the receipts, on which the girls drew, weren't even blank) and more colours :-D
I would have loved to show you the girls' drawings, but unfortunately they took them home with them. So you'll have to do with my sketch again.


2 opmerkingen: