dinsdag 3 april 2012

Leuke plannen

Vanmiddag heb ik gezellig op een terras gezeten met Han en André van Au Pont Chambres d'hôtes. Natuurlijk niet zomaar...

We hebben plannen voor twee creatieve cursussen in Frankrijk! In Tétaigne, om precies te zijn, net over de Belgische grens in de Franse Ardennen. Ook wordt er op dit moment gewerkt aan een zomercursus 'Schetsen met Tekst' in de bibliotheek van Sittard.
Meer informatie over deze leuke plannen volgt zeer binnenkort!

Intussen is het trouwens nog altijd mogelijk om mij in te huren voor een workshop op verzoek. Klik voor meer informatie op het tabblad Workshops en cursussen hierboven, of klik op deze link.
In samenwerking met Marleen Hansen bied ik bovendien creatieve teambuilding-workshops aan. Ook heel geschikt als gezellig dagje uit met een eigen groepje (bijvoorbeeld vrienden of familie). Klik voor meer informatie hierover op het tabblad Teambuilding, of op deze link.

Na al deze leuke plannen bleef ik nog even achter op het terras om mijn dagelijkse stadsschets te maken. Die staat hieronder.

This afternoon I was drinking coffee in the sun with Han en André from Au Pont Chambres d'hôtes. Of course this wasn't just for fun...
We are planning two creative courses in France! In Tétaigne, to be exact, in the French Ardennes. 
Besides this, there will be a creative summercourse in the Sittard public library. I will have more information on these three courses for you very soon!
After this fun plan making, I stayed put for a little while longer to do my daily urban sketch. Here it is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten