zondag 13 mei 2012

Dans

Op zondag tekende ik twee dansers ‘live’, tijdens een workshop in Amstelveen. Moeilijk, bewegende modellen! Zodra je iets ziet dat je op papier wilt zetten, is het eigenlijk alweer weg...
Meer tekeningen van deze sessie vind je op mijn Flickr Photostream.

Sunday I went to a workshop to draw live dance. Very difficult! The moment you want to put a certain movement on paper, it's gone already...
More dance-drawings on my Flickr Photostream.




Bovenstaande tekeningen zijn te koop! De prijs is 50 euro per tekening, inclusief btw en verzending binnen Nederland (neem voor verzending naar het buitenland contact met mij op). Het formaat van de bovenste twee tekeningen is 32 x 22 cm, de onderste tekening is vierkant (paste niet helemaal op de scanner): 28 x 28 cm. Mail mij: tineke[at]hetatelier.org.
These drawings are for sale! The price is 50 euros per drawing (size of the first two drawings: 32 x 22 cm, the last drawing is 28 x 28 cm)). That includes postage within The Netherlands. For delivery abroad, contact me: tineke[at]hetatelier.org.


O ja, en dan tekende ik ook nog een Zondags Zelfportret natuurlijk! In de auto op de weg terug naar huis (als passagier, uiteraard).

Almost forgot to mention the Sunday Self-portrait! I drew it in the car on the way home (wasn't driving myself, of course).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten