woensdag 2 mei 2012

Eind april, begin mei

Hoewel ik even pauze hield, heb ik in de laatste dagen van april toch een Zondags Zelfportret gemaakt:


en nog twee tekeningetjes 'ergens onderweg':



Op de eerste en de laatste paar dagen na, was april niet bepaald de ideale maand om buiten te gaan zitten schetsen. Voor mei heb ik daarom iets anders bedacht. In plaats van mezelf te beperken in onderwerpkeuze (zelfportretten, voeten, handen, stadsschetsen), ga ik me deze maand richten op één bepaald materiaal: inkt.
Het onderwerp kan deze maand dus van alles zijn: een portret, een stadsschets, een voorwerp, maar ook iets uit mijn fantasie.
En ik heb nog iets nieuws bedacht: alle inkt-tekeningen van de maand mei zijn te koop! De prijs is 50 euro per tekening, inclusief btw en verzending binnen Nederland (neem voor verzending naar het buitenland contact met mij op). Het formaat is 32,5 x 25 cm. Net iets te groot voor mijn scanner, merkte ik bij de eerste tekening vandaag (een bewerking van de bushalte-schets van hierboven)...
Dus hieronder tekening 020512! Kopen? Mail mij: tineke[at]hetatelier.org.

Although I was having a short break, I did make a Sunday Self-portrait and two sketches 'along the way'. You can see those above. The month of April didn't bring the best of weather to sketch outdoors. So for May I thought of a different assignment for myself: in stead of choosing a subject for this month, I will limit myself by using only ink.
Something else is new as well: all the ink-drawings I make this month are for sale! The price is 50 euro's per drawing (size: 32,5 x 25 cm). That includes postage within The Netherlands. For delivery abroad, contact me (tineke[at]hetatelier.org). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten