zaterdag 1 februari 2014

Alleen op de wereld

Mooie voorstelling gezien van Maas theater en dans: een moderne versie van het verhaal Alleen op de wereld van Hector Malot. Hieronder een schetsje van de beginscène, als de acteurs, dansers en muzikanten een voor een opkomen. Ik moet toegeven dat ik vooral voor de muziek ging, maar me erg heb geamuseerd met de hele voorstelling. Ze reizen er nog heel Nederland mee door, dus ga kijken, zou ik zeggen: http://www.maastd.nl/voorstelling/remi/

Dat brengt me meteen op iets anders: begin januari had ik het over goede voornemens en werken n.a.v. een thema. Dat ga ik vanaf deze maand weer doen en het thema voor februari wordt muziek!

I went to the theatre and was pleasantly surprised by a modern version of Hector Malot's 'Sans famille'. It was a show full of action and music. Here is a little sketch of the opening scene. More information on the show (in Dutch, sorry!) you can find at http://www.maastd.nl/voorstelling/remi/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten