woensdag 12 november 2014

Klarinet

Gisteren volgde ik een proefles klarinet en nu heb ik dus in mijn hoofd gezet dat ik een klarinet wil kopen...
Wie helpt mee om mijn nieuwste bevlieging te financieren door het kopen van de klarinettist uit mijn muzikanten-serie? Het is een monoprint gecombineerd met aquarel op papierformaat 32 x 32 cm en kost 135 euro los of 165 euro in passe-partout en houten wissellijst van 50 x 50 cm. Prijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief eventuele verzendkosten.
Er zijn ook nog andere muzikanten, voor wie niet van klarinetten houdt ;-)

Yesterday I did a try-out lesson on a clarinet and now I want to buy one...
So who will help me finance this new plan by buying my clarinetist monoprint/watercolor? The size is 32 x 32 cm on drawing paper and the price is 135 euros. If you want it framed, that's possible for 165 euros complete (frame size 50 x 50 cm). Prices do not include shipping costs.
Oh, and I also have other musicians, just in case you don't like the clarinet ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten