vrijdag 5 december 2014

Tweedimensionaal kleien

Het was de bedoeling geweest dat ik deze week mijn kleihoofd van vorige week zou afmaken, maar ik was niet in een kleistemming...
Dus ben ik begonnen het portret van het model te tekenen, gewoon met potlood op papier. En elke keer als hij draaide, begon ik opnieuw. Of ik gumde een deel uit en zette er een ander perspectief overheen, steeds opnieuw. Zo ontstonden onderstaande tekeningen. Als een soort kleien op papier dus eigenlijk ;-)

I planned to finish my clay head this week, but felt I wasn't in a clay-mood...
So instead, I started drawing a portrait of the model, with pencil on paper. Then, every time he turned a bit, I started over. Or I erased some part and drew a different perspective over it, again and again. That's how the drawings below took shape. By claying on paper, sort of ;-)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten