donderdag 29 januari 2015

Lange schaduwen

Een prettige bijkomstigheid van mijn nog altijd voortdurende opruim-missie is, behalve steeds wat meer ruimte in de kast, dat ik af en toe iets moois tegenkom. Als een soort kleine, onverwachte cadeautjes aan mezelf. Zo vond ik deze vier varianten van een illustratie die uiteindelijk helemaal niet gebruikt is, maar die ik blijkbaar te mooi vond om weg te doen. Ze doen me nu denken aan een warme zomeravond op het strand... en gaan dus voorlopig toch weer op de stapel 'bewaren'!

Still trying to bring some order in my studio and slowly getting some more space. But even better: sometimes I find little treasures, like unexpected presents from my past-self. These four sketches were made for a book, but never used. Somehow I saved them anyway and now they make me think of a warm summer's evening at the beach... okay, saved they will be once more!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten