maandag 9 maart 2015

Muziekweekend

'Samen spelen en zingen door West Europa' was de titel van een muzikaal weekend, georganiseerd door de Stichting Volksmuziek Nederland. Ik schreef me in want dat leek me erg leuk... en dat was het ook: veel muziek, veel zingen en zelfs spelen en zingen tegelijk!
Totaal tegen mijn gewoonte in had ik geen schetsboek bij me (want ik dacht toch niet aan tekenen toe te komen). Toch kreeg ik tijdens de jamsessie op zaterdagavond de schetskriebels, die ik uiteindelijk maar in mijn muziekschriftje heb uitgeleefd. Eigenlijk wel grappig, zo met die notenbalken op de achtergrond :-D

During the weekend I attended a musical weekend to try playing (accordion) and singing at the same time. Not easy... but a lot of fun in the end. I didn't bring my sketchbook for once because I thought I would be too busy with the music anyway. Ended up sketching in my music notebook of course, and this is what came out.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten