donderdag 21 mei 2015

Persoonlijke stempel

De stempel waar ik gisteren aan bezig was, is klaar! Deze is voor Henny:
The stamp I was working on yesterday is finished! This one is for Henny:


Ook een persoonlijke stempel hebben? Ik maak ze op bestelling voor 25 euro per stuk (excl. verzendkosten) naar foto of live schetsje (afhankelijk van waar je woont ;-))!
Want one too? I'm making them on request for 25 euros a piece (excl. shipping costs). As an example I will need a good picture (or you can come over and model for me live ;-)).


Voor 5 euro extra krijg je er een handgemaakt notitieboekje bij van gerecycled materiaal (afvalpapier) met daarop jouw persoonlijke stempel.
For an additional 5 euros you will also receive a personal handmade notebook, made out of recycled materials.


Er is van alles mogelijk! Niet alleen portretten, maar bijvoorbeeld ook een soort logo van je hobby. Zoals muziek...
Lots of possibilities! Portraits, of course, but what about a logo that indicates your hobby. Like music...



Of (huis)dieren!
Or animals/pets!



Liever zelf een stempel maken? Voor groepjes van 4-10 personen organiseer ik op verzoek workshops. Meer informatie staat op de pagina Workshops en cursussen.
Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt!
For groups of 4-10 people I also give workshops on how to make your own stamp.
Don't hesitate to send me a note if you are interested!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten