maandag 8 juni 2015

Stempels maken

Ik ben bezig met het maken van (kleine) stempels en aan het experimenteren met de toepassingen daarvan. Bijvoorbeeld op unieke, handgemaakte muziekschriftjes!
I'm working on (small) stamps and making personal little notebooks, like these for music!






Dit soort kleine stempels maak ik ook op bestelling! Een kleine stempel (maximaal 2x2 cm) op een houten blokje maak ik voor 10 euro.
You can order your own small stamp (max. 2x2 cm) now for 10 euros.


Grotere stempels en stempel-portretten (max. 4x8 cm) kun je bestellen voor 25 euro. Ik maak de portretten n.a.v. een foto.
Larger stamps and stamp-portraits (max. 4x8 cm) cost 25 euros. I use a picture as an example for the portraits.


En een persoonlijk notitieboekje bij je stempel heb je al voor 5 euro!
And a personal notebook with your stamp for 5 euros!


Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Laat gerust een berichtje achter of stuur me een mailtje als je interesse of vragen hebt.
Prices do not include shipping costs. Don't hesitate to leave me a message or send me an email if you are interested or if you have any questions.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten