maandag 1 juni 2015

Tekening van de maand

Ja! Het is weer tijd voor de tekening van de maand!
Die van de maand mei gaat naar Trees Steeghs, die daarvoor in ruil voor mij een gedicht wil gaan schrijven, geïnspireerd op de 'Meikever'. Ik ben heel benieuwd :-D

Op dit moment ben ik bezig met een serie aquarellen van accordeon- en trekzakspelers. Ik heb een kleintje gemaakt, speciaal om te ruilen. Deze tekening is gemaakt met rode balpen, zwarte fineliner en aquarelverf op 200 grams aquarelpapier, formaat 12 x 17 cm.
Heb je iets wat je zou willen geven of doen in ruil voor deze tekening? Doe een voorstel! Je hebt de tijd tot uiterlijk 30 juni, middernacht. Op 1 juli maak ik een keuze.

Yes! Drawing-of-the-Month time again!

Since I'm working on a series of watercolors of accordion players right now, I made a special small one for this trade. It is made with red ballpoint pen, black fineliner, and watercolors on watercolor paper, size 12 x 17 cm.
Would you like to give or do something in return for this cute little sketch? Make me an offer! The deadline is June 30th, midnight. I will make my choice on July 1st.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten