donderdag 23 juli 2015

Verpakkingsdames

Ik had iemand een tekening beloofd in ruil voor een foto, dus moest ik mijn atelier doorspitten voor iets leuks. Dit vond ik: een aantal dames, geschilderd op de achterkanten van verpakkingen. Ik werkte ze nog een beetje bij en stuurde er een naar de fotograaf. De rest wordt waarschijnlijk nog wel ooit eens aangevuld tot een serie. Wie weet, voor een volgende expositie misschien?

A while ago I promised someone a drawing in exchange for a photo. So I had to go through my studio in order to find something nice. This is what I found: some ladies, painted on the backsides of packages. One, I sent to the photographer. The rest will probably be completed with more, to make a series. Who knows, they might be useable for a next exposition?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten