maandag 31 augustus 2015

Ruilen

Afgelopen weekend ruilde ik een van mijn miniatuur-trekharmonica-aquarellen met Theresia Koelewijn voor een tekening van haar...
This weekend I traded one of my miniature-accordion-watercolors with Theresia Koelewijn for one of her drawings...




Vandaag was ik in Artis om de Tekening van de Maand Juli te ruilen met Gert-Jan Kamphorst voor 3 potten van zijn zelfgemaakte bolognesesaus...
Today I traded the Drawing of the Month July for 3 jars of homemade Bolognese sauce...




Omdat ik er toch was, tekende ik nog even wat dieren...
Because this trade took place in the Amsterdam Zoo (Artis), I sketched a few animals while I was there...


En de Tekening van de Maand Augustus is nog beschikbaar... tot middernacht!
Morgen komt de Tekening van de Maand September...
And the Drawing of the Month of August is still available... until midnight! 
Tomorrow, there will be the Drawing of the Month September...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten