maandag 4 januari 2016

Schilderen en stempelen

In mijn zo-goed-als-opgeruimde atelier ben ik weer begonnen met schilderen. Eerst maakte ik een verzameling achtergronden. Daar ben ik nu overheen aan het stempelen met een linosnede die ik ooit maakte van een zwerm vogels. Een leuke combinatie met snel resultaat!

Voor wie ook eens wil experimenteren met de combinatie schilderen&stempelen (of tekenen&stempelen, of gewoon een stempel of linosnede wil maken): morgenavond geef ik een mini-workshop stempels maken in het atelier van Liliane Konings aan de Kleine Steeg 13 in Sittard van 19:00 - 21:00 uur. Kosten slechts 20 euro. Er zijn nog enkele plaatsen vrij! Stuur mij even een berichtje als je wilt meedoen.

I have started painting again! And combining the painted backgrounds with a lino-print that I made earlier. Great fun! And very quick results too :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten