woensdag 16 maart 2016

Nieuwe ansichtkaarten

Daarnet kwam de post met een fijn pakketje: drie stapeltjes nieuwe ansichtkaarten!
Ze zullen te koop zijn bij Flow's Boekensteun in Sittard (daar zijn op dit moment ook mijn mini-muziek-aquarellen te koop!) en op 2e Paasdag op het GUO Festival Paasfolk (ik zal daar dan met een standje met tekeningen staan). En verder zijn ze natuurlijk gewoon rechtstreeks bij mij te bestellen. De kaarten kosten € 1,50 per stuk, excl. verzendkosten. Op de achterkant staat alleen deze website vermeld, verder is die blanco.
Interesse? Laat hieronder een berichtje achter of stuur mij een mailtje!

Yay, new postcards! You can order them directly from me for € 1,50 a piece (excl. shipping). Just leave a message below or send me an email if you are interested!





Van de vorige serie kaarten zijn er ook nog een aantal beschikbaar. Die gaan in de uitverkoop voor 1 euro per stuk!

I still have some cards left from the last series. They are on sale now for 1 euro each!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten