zaterdag 23 april 2016

Sketching People

Nu ben ik toch wel een beetje trots: een van de schetsen die ik maakte van de groep Dualchas tijdens het lenteconcert in Geleen vorig jaar staat in het boek Sketching People, door Lynne Chapman! Het is echt een prachtige uitgave, vol kleurrijke tekeningen van Lynne zelf en andere tekenaars ;-D dat ik iedereen kan aanraden!! Op Bol.com vind ik 2 versies: die met de groene band op het omslag is de UK-uitgave, de rode is de Amerikaanse (inhoudelijk geen verschil, veronderstel ik).

I'm very happy and proud to show you that one of my sketches was published in the book Sketching People, by Lynne Chapman! The book is an absolute pleasure to the eyes, with lots of colorful sketches by Lynne herself, and other artists ;-D so I can honestly recommend it to everyone! There is a UK-version and a US-version.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten