woensdag 12 oktober 2016

Prints aan de muur

Sinds een tijdje heb ik een fatsoenlijke A3-printer, waarmee ik mooie kleurenprints kan maken op stevig tekenpapier. Zo is het mogelijk om voor een klein bedrag mijn werk aan de muur te hangen. Op een muziekmarktje tijdens een trekzakfestival verkocht ik bijvoorbeeld twee prints op A4-formaat. Later ontving ik onderstaande foto om te laten zien hoe ze ingelijst aan de muur hingen: zo leuk, helemaal passend in de kleuren van de omgeving!


Bovendien ging de foto vergezeld van de vraag of er nog een print bij besteld kon worden. Natuurlijk kon dat! Hieronder zie je het resultaat: 3 gezellige trekzakspelers aan de muur!


Ook een print van mijn werk bestellen? Ik kan printen op A4 (21x29,7 cm) of A3 (29,7 x 42 cm) in kleur op stevig tekenpapier. Voor een A4 vraag ik €7,50 en een A3 kost €15,- exclusief verzendkosten. Een overzicht van mijn tekeningen vind je op mijn Photostream: www.flickr.com/photos/tinekessketches
Daar kun je je keuze downloaden in lage resolutie en die vervolgens naar mij mailen, zodat ik kan bekijken of de betreffende tekening beschikbaar is voor print (NB sommige tekeningen zijn gemaakt in opdracht of reeds verkocht en die kunnen dus niet besteld worden als print).

It is now possible to order my sketches as prints on A4 or A3 size drawing paper. Above you can see how nice this looks when framed! You can find all of my sketches on my Photostreamwww.flickr.com/photos/tinekessketches
Most sketches are available for print, except for the ones that are made as assignments.
You can download the sketch you would like in low resolution and I will let you know if it is available. Price of A4 size is €7,50 and A3 size costs € 15,- excl. postage.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten