zondag 9 oktober 2016

Sax met kerkorgel

Gisteravond ging ik naar een bijzonder concert van het saxofoonkwintet BL!NDMAN (Koen Maas, Pieter Pellens, Eric Sleichim, Piet Rebel en Raf Minten) met Reitze Smits op kerkorgel in de Sint-Lambertuskerk van Kiewit (Belgiƫ). Onderweg ernaartoe bedacht ik me dat ik vergeten was een schetsboek mee te nemen... Gelukkig had ik nog wel een zwarte balpen bij me en kregen we een programmaboekje met lekker veel wit op de pagina's!
Aquarel vanochtend thuis toegevoegd.

Last night I went to a special concert by the saxophone quintet BL!NDMAN (Koen Maas, Pieter Pellens, Eric Sleichim, Piet Rebe, and Raf Minten) with Reitze Smits on church organ at the Saint Lambertuskerk in Kiewit (Belgium). On the way there, I realized I forgot to bring a sketchbook... Luckily we all received a program with lots of white on the pages!
Added watercolors this morning at home.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten