zaterdag 11 februari 2017

Klarinet atelier

Na het schetsen van enkele fases van de bouw van mijn nieuwe accordeon, wilde ik graag nog meer instrumentenbouwers en/of -reparateurs tekenen. Dus ging ik van de week naar Elly's Klarinet Atelier in Oirsbeek en daar maakte ik een drietal schetsen van Elly Wolters-Ernst terwijl zij werkte aan het herstel van klarinetten. Hieronder de resultaten van een fijne ochtend schetsen.

Dit wil ik graag vaker doen! Ben of ken jij ook een instrumentenmaker of -reparateur die graag eens getekend zou willen worden? Laat het me weten en wellicht kunnen we een keer iets afspreken.

After sketching accordion-maker Frans van der Aa, I wanted to draw more makers/repairers of musical instruments. So last week I went to Elly's Klarinet Atelier in Oirsbeek (The Netherlands), where I sketched Elly Wolters-Ernst, working on the repair of clarinets.

I would really like to do more sketches like these! If you are or know someone who builds or repairs musical instruments and who would like to be sketched by me, let me know!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten