dinsdag 7 februari 2017

Meer uitdagingen

Zoals ik gisteren beloofde, hieronder enkele schetsen die ik zondagavond in Utrecht maakte van de Franse groep Tribal Jâze. En ja, een uitdaging was het... Niet alleen had ik te maken met een ongebruikelijk perspectief (ik tekende vanaf een balkon, dus schuin van bovenaf), maar deze heren stonden werkelijk geen seconde in dezelfde houding en bovendien was er bijna geen licht in de zaal! Mijn tekeningen werden dan ook hoe langer hoe abstracter :-D
Ik ben nog wel van plan om er een paar in te kleuren, dus... wordt vervolgd!

Also last Sunday in Utrecht, the French group Tribal Jâze. This was a whole new challenge in itself: not only because of the unusual view from above, but these three gentlemen did not hold any pose for more than a split second! To make things even more complicated to sketch, there was virtually no light in the room. So, my drawings became more and more abstract :-D
I intend to still add color to some of these, so... to be continued!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten