maandag 2 oktober 2017

Correcties

Eigenlijk hou ik niet zo van het corrigeren van aquarellen, maar ik vond mezelf in een van de portretten van gisteren nogal scheel kijken, dus heb ik er wat in bijgewerkt met een witte Posca-marker (dat is een marker met acrylverf erin). Nog niet helemaal goed, maar wel beter nu.

Normally I don't correct my watercolors, but I noticed one of the eyes in yesterday's self-portrait was wrong. So I tried fixing it with a white Posca-marker (acrylic paint). It's still not quite right, but at least better now.

Met wit gecorrigeerd zelfportret van gisteren.

Ter vergelijking: zonder de correctie.

Omdat ik toch lekker bezig was, heb ik meteen het portret waar ik vorige week niet tevreden over was ook onder handen genomen.

While I was doing corrections anyway, I also reworked one of last week's portraits.


En ik maakte nog een nieuwe.
And I made a totally new one.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten